Inici > Activitats SBM-XEIX > Tallers de material manipulable per a Educació Infantil i Primària
Tallers de material manipulable per a Educació Infantil i Primària
dimarts 6 de maig de 2014, per
La Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX posa en marxa una sèrie de tallers per elaborar material manipulable per treballar les matemàtiques amb els vostres alumnes.
Els primers tallers es faran el proper dissabte 31 de maig de les 10 a les 12h, a l’edifici de Sa Riera de la Universitat de les Illes Balears.
En aquesta ocasió, a Educació Infantil es treballarà el bloc de lògica, a partir de material lògicament estructurat, i a Educació Primària es treballarà el bloc de Nombres i operacions amb els següents materials:
- Seqüències de càlcul (preferentment per a 1r cicle)
- Bingo (preferentment per a 2n cicle)
- Cartes enllaçades (preferentment per a 3r cicle)
El funcionament d’aquests quatre tallers consistirà inicialment en una breu explicació del material concret, per passar a continuació a una part de creació d’aquests materials i, finalment, una posta en comú del que hem fet i com dur-ho a la pràctica.
Els tallers són gratuïts i cada un d’ells té una capacitat màxima de 24 persones. La sol·licitud d’inscripció s’ha de fer a través del formulari que podeu trobar a la web: http://www.xeix.org/Inscripcio-tall... fins dia 23 de maig (inclòs). Haureu d’indicar les vostres dades personals i la vostra preferència entre els quatre tallers oferits.
Es donarà preferència als socis (institucionals o personals) de l’SBM-XEIX. Les llistes d’admesos es publicaran dia 27 de maig a la web de la Societat Balear de Matemàtiques http://www.xeix.org, i us enviarem un correu confirmant si estau admesos.
Aquesta activitat compta amb el suport de l’Institut de Recerca i Innovació Educativa IRIE, de la Universitat de les Illes Balears, a través del Grup d’Innovació a l’Ensenyament de les Matemàtiques i Enginyeries (GIEME).
Si teniu algun dubte, podeu posar-vos en contacte al correu tallers@xeix.org.
A la mateixa secció
- Nit Europea de la Recerca 2022
- Inscripció a les proves d’accés d’Estalmat-IB 2022-2023
- Conferència de cloenda Estalmat 2021-2022: "En ocasiones, veo grafos"
- III Jornades de materials per a l’aula de matemàtiques en primària
- Matemàtiques al carrer
- Inscripció a les proves d’accés d’Estalmat-IB 2020-2021
- Sant Jordi a casa: 3 reptes
- Marcar la línia Est-Oest a casa
- II Jornades sobre materials per a l’aula de matemàtiques a primària
- Més de 3000 persones ja han visitat "Experiències matemàtiques, prohibit no tocar!"