SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX

Inici > Activitats SBM-XEIX > De la conferència de Xavier Mora

De la conferència de Xavier Mora

dimarts 7 de juny de 2016, per  SBM-XEIX

El passat dijous 2 de juny, tengué lloc la segona conferència del cicle Ramon Llull i el saber matemàtic. En aquesta ocasió el conferenciant fou Xavier Mora, qui va ser presentat per Biel Frontera.

L’acte tengué també una bona acollida de públic i entenguérem com, fins i tot en el camp electoral, Llull fou també un precursor molt important, avançant-se molts de segles a noms il·lustres com el mateix Condorcet.

Podeu aprofundir en aquest tema a través de l’article que ha tengut l’amabilitat de fer-nos arribar Xavier Mora: http://www.raco.cat/index.php/ButlletiSCM/article/view/296880/385817

També podeu aprofundir sobre sistemes electorals al blog Ars Electionis, escrit per Rosa Camps i el mateix Xavier Mora.

La pròxima conferència serà després de l’estiu, a càrrec de Llorenç Valverde, dia 23 de setembre. Podeu consultar el cartell general a: http://www.xeix.org/activitats-sbm-xeix/article/ramon-llull-i-el-saber-matematic

Respondre a aquest article