Inici > Activitats SBM-XEIX > Festa de les Matemàtiques > Resum XXII Olimpíada Matemàtica Nacional per a 2n d’ESO

Resum XXII Olimpíada Matemàtica Nacional per a 2n d’ESO
diumenge 24 de juliol de 2011, per
Del 26 al 30 de juny de 2011 ha tingut lloc a Galícia la XXII OMN (Olimpíada Matemàtica Nacional) per a alumnes de 2n d’ESO, convocada per la Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas, FESPM, i organitzada per la Asociación galega de profesores de educación matemàtica, AGAPEMA.
- grup alumnes
Les Illes Balears s’han vist representades pels alumnes que varen ser seleccionats en la fase autonòmica, V Festa de les matemàtiques, organitzada per la Societat Balear de Matemàtiques, SBM-XEIX, que va tenir lloc a Felanitx els dies 13 i 14 de maig de 2011. En aquesta fase, es varen seleccionar dos alumnes eivissencs, Joan Clapés Roig i Ivan Torres Pomar, i una alumna mallorquina, Margalida Puigserver Rosselló. La professora acompanyant d’aquests alumnes va ser n’Antònia Martorell Mir, coordinadora nacional de l’olimpíada per Balears.
Durant els cinc dies que ha durat l’Olimpíada Nacional, s’han realitzat des de proves individuals i en grup fins a activitats lúdico-matemàtiques, turístiques i culturals. S’ha intentat fomentar el gust per les matemàtiques, el treball en grup, així com afavorir les relacions humanes d’amistat i de coneixement entre alumnes i professors de diverses Comunitats Autònomes.
Des de la societat volem donar l’enhorabona a la societat organitzadora per aquests dies meravellosos per terres gallegues. Així com també als alumnes que han arribat a la fase final.
A la mateixa secció
- Crònica de la XXXIII Olimpíada Matemàtica Nacional júnior
- Crònica de la XI Festa de les Matemàtiques
- XI Festa de les Matemàtiques
- XXXI Olimpíada Matemàtica Nacional per a 2n d’ESO
- Guanyadors de la X Festa de les Matemàtiques
- Proves de la X Festa de les Matemàtiques
- Inscripció dels alumnes a la Festa digital de les Matemàtiques
- Festa digital de les Matemàtiques
- Resum XXX Olimpíada Matemàtica per a 2n d’ESO
- Proves de la IX Festa de les Matemàtiques