SBM-XEIX Societat Catalana de Matemàtiques
Departament de Ciències Matemàtiques i Informàtica

Proves Cangur 2023

Illes Balears
24a edició: 16 de març de 2023

Inici > Activitats SBM-XEIX > Proves Cangur > Edicions anteriors > 11a edició: 2010 > Inscripció d’alumnes a les Proves Cangur 2010

Inscripció d’alumnes a les Proves Cangur 2010

dijous 14 de gener de 2010, per  cangur

La inscripció dels alumnes participants a les Proves Cangur a les Illes Balears es farà de dia 14 de gener de 2010 a dia 31 de gener de 2010. Podeu inscriure els vostres alumnes, a la web:

http://www.xeix.org/cangur/inscr_particip.php

Per poder accedir, haureu d’introduir el codi de centre que se vos proporcionarà per correu electrònic. S’hauran d’indicar els llinatges i nom de cada alumne, depenent del seu nivell, i posar el número total d’alumnes a cada nivell. Una vegada hàgiu inscrits tots els alumnes, haureu de fer l’ingrés de 2 € per alumne, al compte de Sa Nostra:

2051 - 0080 - 16 - 1070003504

La inscripció dels alumnes i l’ingrés del doblers es pot efectuar fins dia 31 de gener (inclòs).

Per als centres de Mallorca: Després d’haver fet la Prova Cangur, es proposa als centres fer una gimcana matemàtica per centres, en la que s’hauran de resoldre qüestions i problemes en grups. Aquests estaran formats fins a un màxim de 10 alumnes. La composició dels mateixos correspondrà als centres. El nombre de grups participants per centre serà determinat per l’organització. En total, el temps per resoldre les qüestions proposades serà de 30 minuts i a l’acabament es donaran els premis, que seran per al Departament de Matemàtiques del centre guanyador. Aquests premis consistiran en: ordinadors portàtils, canons de projecció, impressores multifunció, material manipulable per a les aules,... La puntuació final de cada centre serà la mitjana entre les puntuacions de cada grup, i a més es tendrà en compte el nombre d’alumnes de cada nivell que s’hagin inscrit a les proves. L’objectiu principal d’aquesta gimcana és fer feina en equip i afavorir la discussió sobre problemes matemàtics, a més d’afavorir les relacions entre centres. En la inscripció haureu d’indicar si voleu participar o no a aquesta gimcana.

Si teniu algun dubte respecte a les proves o respecte al funcionament de les mateixes no dubteu en enviar-nos un correu a cangur arrova xeix.org.

Respondre a aquest article