Inici > Agenda de l’SBM-XEIX > 1a Conversa pedagògica en directe des del Creamat
1a Conversa pedagògica en directe des del Creamat
dimarts 1 de novembre de 2011, per
Aquest dijous, 3 de novembre de 2011, ens reunirem al CentMat per seguir en directe la 1a Conversa Pedagògica del Creamat, a càrrec d’Anton Aubanell i Montserrat Torra de l’equip del Creamat. El títol:
L’educació matemàtica: un repte per a l’escola, la família i la societat
El fet de reunir-nos en comptes de fer-ho cadascú des de casa ens permetrà participar de manera més viva en el posterior debat, en el que també podrem participar en línia des de l’adreça electrònica conversespedagogiques(arrova)xtec.cat.
Les converses pedagògiques tenen per objectiu presentar un tema de màxima actualitat pedagògica als docents de qualsevol etapa educativa, de centres públics o concertats, així com a persones vinculades amb entitats col·laboradores del Departament d’Ensenyament.
Dia: dijous 3 de novembre
Horari: de 18.00 a 20:00
Organització: Departament d’Ensenyament de la Generalitat Catalana
Videoconferència: A Mallorca ens trobarem al CentMat
A la mateixa secció
- Taller: "Perquè mesurar en matemàtiques?"
- Conferència: "Més enllà de l’argot i les plantilles: implicacions del canvi curricular en matemàtiques"
- Idees rodones: una nova exposició del CentMat
- Scratch Day 2022
- Conferència: "Competències, experiències i emocions"
- Aniversaris matemàtics
- La orientació de les esglésies de Mallorca
- Presentació de les activitats matemàtiques per al curs 2019-2020
- Conferència: "Itineraris didàctics per a l’ensenyament de les Matemàtiques: el cas de l’àlgebra de 6 a 12 anys"
- Activitats matemàtiques curs 2018-2019