SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX

Inici > Enllaços > Recursos Matemàtics > El Centro de Recursos Virtual

El Centro de Recursos Virtual

diumenge 14 d’octubre de 2012, per  SBM-XEIX

Ha nascut un nou centre de recursos en xarxa: el CRV.

L’objectiu del Centre de Recursos Virtual és posar a disposició dels professors de l’àrea de Matemàtiques un banc de recursos TIC per ajudar-lo en les seves tasques diàries a l’aula.

Tot el material disponible a través d’aquest centre s’oferirà amb caràcter lliure, obert i gratuït, de manera que afavoreixi la implicació i participació dels propis professors per millorar i ampliar aquests continguts.

Els professors trobaran en aquest centre divers material per incorporar les TIC a la seva pràctica docent de manera que pugui aprofitar les seves possibilitats didàctiques.

El Centre de Recursos Virtual es crea en el si d’Organització d’Estats Iberoamericans per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (OEI) amb el suport de la Conselleria d’Economia, Innovació i Ciència de Junta d’Andalusia i de la Universitat de Còrdova.

Respondre a aquest article