Inici > Notícies > Dia de Pi 2018
Dia de Pi 2018
divendres 2 de febrer de 2018, per
Entre tots els dies especials de l’any, per als que ens agraden les matemàtiques, el 14 de març és un dels més especials de tots perquè és el dia internacional de π. Cada any més gent s’uneix a celebrar aquest dia per preparar i gaudir de les matemàtiques amb π com amfitrió.
Tant si sou alumnes com si sou docents podeu participar en aquesta diada i podeu trobar tota la informació d’aquesta celebració a www.piday.es
Si voleu participar, aquí teniu les bases dels diferents concursos:
- Estudiant: http://www.piday.es/bases-estudiantes/
L’esdevenimet previst per al 14 de març es celebrarà en aquesta edició a la Universitat de Salamanca, pel que la societat de la FESPM que participarà en l’organizació serà la Asociación Castellana y Leonesa de Educación Matemática “Miguel de Guzmán”.
Vos convidam a tots a participar!
Segur que no podreu resistir la temptació de celebrar aquesta festa de forma irracional i transcendent com π.
A la mateixa secció
- Maria Antònia Canals in memoriam
- Nova col·lecció de llibres d’enginy
- Pep Bujosa in memoriam
- Reedició dels "Principios y estándares para la educación matemática"
- Ex libris Miquel Capó
- Nou llibre de Miquel Capó
- El CentMat rep el premi Bartomeu Picornell a la innovació i millora educativa
- Creada la xarxa DIMA
- X Escola Miguel de Guzmán
- Dia de Pi 2018