SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Canvis en educació i formació de professors, pel Dr. Blanco

    Dins Notícies
    27 de gener de 2011, per Félix Rodríguez Díaz

    Fa pocs dies es va publicar una entrada que feia referència a dos articles del Dr. Lorenzo J. Blanco i el Dr. Luis Rico, on aportaven una visió de què hauríem de fer amb els resultats de l’informe PISA.
    Avui (27-01-2011) al diari extremeny HOY.es ha sortit publicat un altre article del Dr. Lorenzo J. Blanco, catedràtic de Didàctica de les Matemàtiques a la Universidad de Extremadura i actual president de la SEIEM, on fa una sèrie de reflexions interessants sobre la formació dels docents.
    Podeu (...)

  • Problemes a l’esprint 2011

    22 de gener de 2011, per SBM-XEIX

    El proper 26 de gener (2011) tindrà lloc la primera sessió de Problemes a l’esprint per a batxillerat. Es tracta d’una activitat en línia adreçada a equips de centre, organitzats de la manera que en cada centre es consideri més eficaç.
    Aquí teniu les dates de les properes convocatòries: Batxillerat: dimecres, 26 de gener 3r i 4t d’ESO: dimecres, 9 febrer 1r i 2n d’ESO: dimecres, 23 de març 5è i 6è d’Educació Primària: dimecres, 6 d’abril
    Important: No cal inscripció prèvia i cada centre por organitzar (...)

  • Blanco i Rico comenten l’informe PISA

    Dins Notícies
    20 de gener de 2011, per SBM-XEIX

    Dos articles de El País signats per Lorenzo J. Blanco i Luis Rico comenten l’informe PISA i n’extreuen conclusions. Formació permanent del professorat insuficient i mal orientada, dèficit d’atenció dels alumnes en general, garantia en la igualtat d’oportunitats per nivellar procedències socials desiguals, són alguns dels trets rellevants.
    Podeu llegir els articles en línia (article1 i article2) o bé al document (...)

  • Fira de la Ciència: Quadrant idees

    20 de gener de 2011, per Josep L. Pol i Llompart

    Acaba de sortir la convocatòria d’estands pera a associacions científiques per a la fira de la Ciència 2011 que enguany tindrà lloc a Eivissa els 7, 8 i 9 d’abril.
    La junta directiva de la Societat va decidir participar-hi, com cada any des de la seva creació, amb el tema dels quadrats. La idea és parlar de les matemàtiques que caben en un quadrat i que al llarg de la història s’han anat desenvolupant a l’entorn d’aquesta figura. Nombres irracionals, eixos cartesians, nombres primers, quadrats màgics, (...)

  • L’Olimpíada Matemàtica al diari de Balears

    Dins Notícies
    16 de gener de 2011, per SBM-XEIX

    L’edició d’ahir del diari de Balears es feu ressò de la celebració de la XLVII Olimpíada matemàtica per a estudiants de Batxillerat. Hi participaren 54 alumnes de les Illes Balears: 41 de Mallorca, 8 de Menorca i 6 d’Eivissa i Formentera.
    Podeu llegir l’article en línia o bé pdf adjunt.
    També podeu trobar més informació i imatges de l’Olimpíada a la web de la Universitat de les Illes (...)

Més pàgines...

0 | ... | 1020 | 1025 | 1030 | 1035 | 1040 | 1045 | 1050 | 1055 | 1060 | ... | 2245

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica