SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • 95 propostes per a treballar l’estadística a l’ESO

    13 de febrer de 2011, per SBM-XEIX

    La Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX ha col·laborat amb la Conselleria d’Educació i Cultura del Govern de les Illes Balears i amb el Centre d’Aprenentatge Cientificomatemàtic per publicar el document
    95 propostes per a treballar l’estadística a l’ESO
    En el document es pot trobar un recull de problemes d’estadística i probabilitat en els que s’ha procurat tenir en compte el treball de totes les competències, no només la matemàtica. Així mateix s’ha escollit un ventall molt ample d’àmbits (...)

  • Programa 82 de "redes": Les simetries de l’univers

    Dins Notícies
    13 de febrer de 2011, per Daniel Ruiz

    El passat diumenge 6.2.2011 el programa número 82 de la sèrie de Televisió Espanyola Redes para la ciencia es dedicà íntegrament a les matemàtiques.
    Amb el títol "Les simetries de l’univers", Eduard Punset entrevista al professor Marcus du Satoy, actualment posseïdor de la càtedra per a la comprensió pública de la ciència. Un programa per gaudir de les matemàtiques.
    És remarcable que el presentador del programa, Eduard Punset, va ser investit doctor honoris causa per la UIB el passat dimecres (...)

  • Acta de l’assemblea general ordinària (29/01/11)

    9 de febrer de 2011, per SBM-XEIX

    El passat dissabte 29 de gener de 2011 es va celebrar l’assemblea general ordinària de la Societat Balear de Matemàtiques, SBM-XEIX, al Castell de Bellver.
    Aquí podeu consultar l’acta, on trobareu la memòria d’activitats realitzades durant el 2010 i el projecte d’activitats pel 2011. Als documents adjunts trobareu els comptes de l’any 2010 i el pla d’actuació financer per a l’any 2011, per partides econòmiques i per (...)

  • Objectiu: millorar l’educació matemàtica

    Dins Notícies
    7 de febrer de 2011, per SBM-XEIX

    Divendres passat (4/02/2011) el diari El País ens presentava l’article de Raquel Mallavibarrena on argumenta la necessitat de consolidar dins de l’estat espanyol un ensenyament de les matemàtiques de qualitat.
    Podeu llegir l’article en línia o bé al pdf adjunt.

  • Revista Escolar de l’Olimpíada Iberoamericana

    Dins Enllaços
    6 de febrer de 2011, per SBM-XEIX

    S’ha publicat en línia el núm. 41 de la revista escolar de l’olimpíada iberoamericana de matemàtiques.
    La Revista Escolar de Matemàtiques digital és per a ús d’alumnes i professors d’Educació Secundària i és promoguda pel professor Francisco Bellot Rosado, de l’IES "Emilio Ferrari" de Valladolid, representant per a Europa de la World Federation of National Mathematics Competitions.

Més pàgines...

0 | ... | 1015 | 1020 | 1025 | 1030 | 1035 | 1040 | 1045 | 1050 | 1055 | ... | 2250

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica