SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Hi col·laboren

    de 2011, per SBM-XEIX

    Moltes de les activitats que duu a terme la nostra Societat no serien possibles sense la col·laboració d’un bon grapat d’entitats, administracions i empreses que aporten els seus recursos, tant humans, com materials o econòmics. En fer-nos costat, el projecte SBM-XEIX es comparteix i torna gran. A totes elles, el nostre agraïment.
    La Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears col·labora en l’organització de la Festa de les Matemàtiques, de les Proves Cangur, de (...)

  • Catàleg de la biblioteca 2010

    27 de desembre de 2010, per Catalina Pol, Maria Triay

    Aquí teniu el catàleg actualitzat del fons que actualment teniu disponible a la biblioteca de la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.
    L’equip de la BiblioXeix vos desitja unes bones festes i feliç any 2011.

  • IMAGINARY: una gran exposició

    26 de desembre de 2010, per SBM-XEIX

    Vos convidam a participar en IMAGINARY/Palma de Mallorca, a veure el món de la forma i l’art amb una mirada matemàtica o, si ho preferiu, a veure les matemàtiques fent servir les figures i la imatge.
    Què és IMAGINARY?
    Una exposició interactiva organitzada per la Real Sociedad Matemática (RSME) amb ocasió del seu centenari, que posa de manifest diverses interrelacions entre les matemàtiques i l’art. És una adaptació de l’exposició IMAGINARY (desenvolupada per "Mathematisches Forschungsinstitut (...)

  • Dos articles més a MAT2

    Dins Enllaços
    25 de desembre de 2010, per SBM-XEIX

    Els editors de MATerials MATemàtics, A. Gasull i G. Guasp ens fan saber que s’han publicat dos articles més al volum de 2010:
    Històries de la Probabilitat, del company de la UIB Jaume Suñer
    Cómo mirar a través de una cámara fotográfica de E. Nualart i J. García Landeras
    Dos articles més a nivell de divulgació que ben segur ens descobriran moltes coses noves.

  • Revista Cònica

    24 de desembre de 2010, per Daniel Ruiz

    Des de l’Associació Catalana de Geogebra (ACG) han publicat el primer número de la revista Cònica, que vol ser un butlletí de l’ACG i un espai de reflexió sobre el GeoGebra i el seu ús a les aules.
    Podeu trobar-la als enllaços següents: http://issuu.com/conica/docs/totcon... http://www.acgeogebra.cat/butlleti/...

Més pàgines...

0 | ... | 1040 | 1045 | 1050 | 1055 | 1060 | 1065 | 1070 | 1075 | 1080 | ... | 2250

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica