El dia 19 de novembre, a les 18:00, M. Teresa Bardera i Jorge Sánchez donaran una conferència sobre Oportunitats que ofereixen les eines TAC en educació matemàtica en la qual s’oferirà una visió panoràmica d’aquestes eines i del seu ús educatiu que pot resultar molt interessant per mestres i professorat que sovint contemplem aquest territori sense acabar-nos de decidir a endinsar-nos-hi amb força.
La conferència se celebrarà a Girona, a la seu dels Serveis Educatius del Gironès, al Carrer Andreu Tuyet (...)
-
Conferència al CREAMAT: Les TACDins Agenda de l’SBM-XEIX22 d’octubre de 2008, per -
Manifest a favor de les calculadores21 d’octubre de 2008, perLa Federació Espanyola de Societats de Professorat de Matemàtiques, a la qual pertany l’SBM-XEIX des de la seva fundació, ha fet públic un manifest sobre l’ús de les calculadores en què es posiciona a favor de l’ús de les calculadores en general i específicament de les calculadores gràfiques i simbòliques en les proves d’accés a la universitat. Podeu llegir el document en el pdf adjunt.
-
Admesos al seminari Matemàtica dia a dia (iniciació)Dins Activitats SBM-XEIX21 d’octubre de 2008, perJa ha sortit publicat el llistat d’admesos al seminari Matemàtica dia a dia (iniciació), que coordina conjuntament la SBM-XEIX amb el CEP de Palma. La convocatòria ha estat un èxit i s’ha sobrepassat el límit màxim, prefixat en 20 persones.
Recordau que els admesos heu de confirmar la vostra assistència al seminari abans de dia 23 d’octubre a les 12h. En cas contrari perdreu la plaça. -
Acta de l’assemblea general extraordinària (25/09/08)Dins Qui som?> Assemblees20 d’octubre de 2008, perAquí teniu l’acta de l’assemblea general extraordinària de la Societat Balear de Matemàtiques, SBM-XEIX, celebrada dia 25 de setembre de 2008 a la possessió de Miramar. A la propera assemblea es proposarà per a la seva aprovació.
-
Ha començat la preparació de l’Olimpíada16 d’octubre de 2008, perDimarts de la setmana passada (7-10-2008) i aquest dimarts (14-10-2008) han tingut lloc les dues primeres sessions de preparació de l’Olimpíada de Matemàtiques per a alumnat de batxillerat. Hi participaren quasi una vintena d’alumnes de l’IES Madina Mayurqa, del CIDE, del col.legi Sant Josep Obrer, de l’IES Son Ferrer, de l’IES Marratxí, de La Salle de Palma, de l’IES Baltasar Porcel, de l’IES Bendinat, i de l’IES Josep M. Llompart. Si hi hagués algun alumne més interessat a participar-hi, encara hi (...)
0 | ... | 1525 | 1530 | 1535 | 1540 | 1545 | 1550 | 1555 | 1560 | 1565 | ... | 2250


