SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Guanyadors Concurs de Cartells

    20 de maig de 2019, per Pedro Berruezo

    Enhorabona als guanyadors del concurs de cartells que tendrán la satisfacció de veure els seus dissenys penjats a tots els centres participants de l’any que ve.

  • Epitafi al quilogram

    19 de maig de 2019, per Josep L. Pol i Llompart

    Amigues, amics,
    Ens trobam aquí reunits per retre homenatge al més vell del nostre amics. Un amic vertader perquè ens ha acompanyat, tot i la diferència de generacions, durant tota la nostra vida, com fan només els amics més fidels.
    Ell era allà, efectivament, a la nostra vora, en els moments immediats del nostre naixement, quan la comare ens va posar sobre la bàscula i va apuntar: 3 kg 300 g. És possible que degut a això, aquest efecte que els científics anomenen empremta, quedàssim lligats a ell (...)

  • Proves de la IX Festa de les Matemàtiques

    10 de maig de 2019, per SBM-XEIX

    Als arxius adjunts trobareu totes les proves de la IX Festa de les Matemàtiques celebrada a Santa Maria del Camí el 13 d’abril de 2019. La gimcana matemàtica està formada per sis proves que es realitzaren en grup. Les proves individuals, que són diferents per a 1r i 2n d’ESO, estan formades per una part de desenvolupament i una de problemes curts.

  • Convocatòria de l’Assemblea General 2019

    3 de maig de 2019, per SBM-XEIX

    Per la present et convoc a l’Assemblea General Ordinària de socis que se celebrarà dijous 9 de maig de 2019, a l’aula 1 de l’Edifici Anselm Turmeda, de la Universitat de les Illes Balears, a les 19.00 h en primera convocatòria i a les 19.30 h en segona convocatòria.
    L’assemblea tendrà el següent ordre del dia:
    1. Aprovació de l’acta de l’assemblea anterior
    2. Informe anual de socis
    3. Memòria de les activitats corresponents a l’any 2018
    4. Lectura i aprovació, en el seu cas, dels (...)

  • Conferència: "Itineraris didàctics per a l’ensenyament de les Matemàtiques: el cas de l’àlgebra de 6 a 12 anys"

    29 d’abril de 2019, per SBM-XEIX

    El proper dissabte 4 de maig a les 12.00 a l’edifici Jovellanos de la UIB, dins la cloenda del curs de postgrau de la UIB "Expert Universitari en Matemàtiques de l’Educació Primària", se celebrarà la conferència
    Itineraris didàctics per a l’ensenyament de les Matemàtiques: el cas de l’àlgebra de 6 a 12 anys
    A càrrec del professor Àngel Alsina, de la Universitat de Girona.
    L’entrada és oberta i requereix d’inscripció prèvia.
    Resum:
    La conferència s’adreça a mestres en actiu, futurs mestres, formadors (...)

Més pàgines...

0 | ... | 150 | 155 | 160 | 165 | 170 | 175 | 180 | 185 | 190 | ... | 2250

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica