Convocatòria Proves Cangur 2020
-
Convocatòria Proves Cangur 202015 d’octubre de 2019, per -
Préstec de calculadores CASIO per al curs 2019-20202 d’octubre de 2019, perAdjunta podeu trobar la carta de la Federació Espanyola de Societats de Professors de Matemàtiques (FESPM) en la que es convoca el préstec de calculadores CASIO en aquells centres que puguin estar interessats.
-
Conferència: Pitàgores no era periodistaDins Activitats SBM-XEIX8 de setembre de 2019, perEl proper dilluns 23 de setembre, a l’aula magna de l’edifici Ansel Turmeda de la UIB, en acabat la presentació d’activitats d’aquest curs, el nostre company Pere Estelrich ens obsequiarà amb la conferència:
Pitàgores no era periodista
En els mitjans de comunicació i a la publicitat, hi apareixen moltes referències matemàtiques, no sempre de forma correcta. Amb aquesta ponència, que pretèn ser entretinguda, es vol mostrar com es poden emprar diaris, noticiaris de tv i anuncis per treballar errades (...) -
Presentació de les activitats matemàtiques per al curs 2019-2020Dins Agenda de l’SBM-XEIX8 de setembre de 2019, perEl proper dilluns dia 23 de setembre, el Centre d’Aprenentatge Cientificomatemàtic CentMat i la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX presentarem el gran ventall d’activitats que podem fer dins i fora de l’aula en matemàtiques durant el curs 2019-2020. Serà a les 18 hores a la sala d’actes de l’edifici del Campus de la UIB Anselm Turmeda (edifici de l’Escola Politècnica Superior).
Entre d’altres, es farà la presentació de les activitats dirigides a alumnes de diferents etapes educatives: Activitats (...) -
Jornada Conjunta 201931 de juliol de 2019, perEl dissabte 28 de setembre de 2019, tindrà lloc a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans de Barcelona la XVI Jornada d’ensenyament de les Matemàtiques que impulsen conjuntament, des de fa uns anys, les societats matemàtiques de parla catalana.
ESTEM FENT MATES I MÉS
El valor de les matemàtiques dins els projectes, les activitats STEAM, i altres propostes de treball globalitzat.
Podeu consultar el programa complet al document adjunt.
Vos hi (...)
0 | ... | 140 | 145 | 150 | 155 | 160 | 165 | 170 | 175 | 180 | ... | 2245


