La UIB i l’SBM-XEIX convoquen el concurs de creació d’imatges de l’exposició RSME-IMAGINARY/Palma. Aquest concurs contempla la creació d’imatges amb els programes SURFER i MORENAMENTS, lliures i disponibles a l’aula de l’exposició.
S’hi poden presentar grups d’alumnes que hagin visitat l’exposició i també, a títol individual, professors dels centres visitants.
Podeu consultar les bases al pdf adjunt. Animau-vos a (...)
Notícies destacades:
-
Concurs d’imatges IMAGINARY/Palma2 d’abril de 2011, per -
Conferències entorn d’IMAGINARY2 d’abril de 2011, perLa UIB ha programat un tern de conferències aprofitant l’avinentesa de l’exposició RSME-Imaginary/Palma. Seran:
Dimarts 5 d’abril, 18:30 hores, a la Sala d’Actes de Sa Riera: Estadística para entendernos, a càrrec de Fernando Corbalán
Dijous 14 d’abril a les 18:30, a l’aula 5 de Sa Riera: La visió fractal de Gaudí a la catedral de Mallorca, per Mercè Gambús
Dimarts 19 d’abril a les 18:30, a l’aula 8 de Sa Riera: Las nuevas tecnologías al servicio de la animación, per Juan Antonio Montes de Oca
Podeu (...) -
Nombres de bona famíliaDins Agenda de l’SBM-XEIX31 de març de 2011, perDes d’ahir (30/03/2011) està oberta en el Gran Hotel l’exposició que la fundació La Caixa ha presentat amb el títol de "Nombres de bona família, la seva utilitat en la vida quotidiana". L’exposició és oberta i de franc, i a més es fan visites comentades els dilluns, dimecres i divendres a les 18:00 hores.
Trobareu més informació a la web de l’agenda de l’Obra Social de la Caixa. -
Inauguració d’IMAGINARY30 de març de 2011, perDemà dijous dia 31 de març a les 19:00 hores tindrà lloc la inauguració de l’exposició que celebra el centenari de la RSME i que duu per títol Imaginary, a la que estau tots ben convidats.
Imatge de la roda de premsa de presentació
Imatge de la visita a l’aula del programari
Maria Magraner (SBM-XEIX) explica a la premsa els detalls
Així mateix, avui horabaixa tindrà lloc la jornada de formació en els programes informàtics que es manegen a càrrec del Dr. Sebastià Xambó. Recordau que si hi voleu (...) -
Concurs Surfer RSME-Imaginary28 de març de 2011, perDins el marc de l’exposició Imaginary s’ha obert el concurs SURFER en el seu format tradicional. El concurs s’articula en cinc edicions temporals consecutives, aproximadament una cada tres mesos, de manera que al final de cadascun dels períodes es tancarà l’edició corresponent procedint-se a la selecció dels guanyadors entre els participants d’aquesta edició.
Pàgina d’entrada al concurs SURFER-RSME
Pujar imatges a la Galeria RSME-IMAGINARY
Informació general Obert almenys fins al 17 de maig de 2012. (...)
0 | ... | 980 | 985 | 990 | 995 | 1000 | 1005 | 1010 | 1015 | 1020 | ... | 2250


