Aquí teniu una breu crònica de les Proves Cangur a la seu d’Inca, celebrades el passat 17 de març.
7:30 h: muntatge de les taules a la pista (Escola Taller del Quarter)
9:30 h: comencen les proves Cangur. Per primera vegada, comencen just a l’hora prevista!
11:45 h: comença la gimcana matemàtica. Una allau d’alumnes davant el control per recollir la primera prova.
Podeu veure més imatges de la seu d’Inca a la web Picasa de la Societat Balear de Matemàtiques (...)
-
Crònica del Cangur Inca 201116 d’abril de 2011, per -
2n dia de la Fira: continuam quadrant9 d’abril de 2011, perEl segon dia de la Fira de la Ciència 2011 a Eivissa (8.4.2011) va dur més participants a l’estand de la Societat Balear de Matemàtiques.
De ben matí alumnes de moltes escoles i instituts visitaren els diferents estands de la Fira de la Ciència i, per descomptat, l’estand quadrat de l’SBM-XEIX.
Una jornada plena d’anècdotes i il·lusions despertades gràcies als quadrats... En les imatges podreu trobar algunes d’aquests moments:
12 alumnes caben en un metre quadrat de mides 1 x 1 m...
però són 13 els (...) -
Quadrats per a tots el primer dia de la Fira 20118 d’abril de 2011, perEl dia d’ahir (7.4.2011) s’inaugurà la Fira de la Ciència 2011 a Eivissa. A primera hora del matí centenars d’alumnes dels centres educatius de l’illa han passat pel recinte firal d’Eivissa i Formentera, trobant-se amb moltes propostes per aprendre ciència.
L’estand de la Societat Balear de Matemàtiques es va anar omplint amb alumnes amb ganes de solucionar els diferents reptes matemàtics que tenen a veure amb els quadrats...
... Es pot omplir el tauler d’escacs amb fitxes de dòmino? I si li llevam (...) -
Quadrant idees: participació al sorteig6 d’abril de 2011, per -
Dia 0 de la Fira de la Ciència 2011: construint quadrats6 d’abril de 2011, perAvui ha estat el dia 0 de la Fira de la Ciència 2011. Enguany se celebra els dies 7, 8 i 9 d’abril al recinte firal d’Eivissa. La Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX proposa, com ja vàrem comentar anteriorment, un estand sobre quadrats: Quadrant idees
A partir de diferents materials manipulatius es proposarà als participants de l’estand diferents activitats que tenen com a comú denominador el quadrat.
De fons, un gran cub de 2 metres quadrats a cada cara, servirà per observar 16 làmines (...)
0 | ... | 965 | 970 | 975 | 980 | 985 | 990 | 995 | 1000 | 1005 | ... | 2245


