SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Vladímir I. Arnold i la resolució de problemes

    Dins Notícies
    12 de juny de 2010, per SBM-XEIX

    Manuel de León ens assabenta en el seu article (El País, 11/06/2010) de la mort de l’il·lustre matemàtic rus Vladímir I. Arnold. El mateix Arnold afirmava que la tradició familiar de proposar problemes per resoldre a casa i, el fer una festa cada vegada que es resolien, influí directament en l’elecció de la seva formació universitària.
    Dirigit per Kolmogorov, Arnold és famós entre altres coses per haver resolt el 13è problema de la col·lecció Hilbert de 1900 (sobre solucions per a equacions de setè (...)

  • Entrega de premis Cangur a Ciutadella

    12 de juny de 2010, per cangur

    El passat divendres 12 de juny, tingué lloc a la sala gòtica de l’Ajuntament de Ciutadella l’entrega de premis Cangur 2010 de l’illa de Menorca. Enguany, els premiats menorquins foren:
    Nivell 1 (3r d’ESO), 6è classificat:
    Rafael Palliser Sans (IES Josep Miquel Guàrdia, Alaior)
    Nivell 2 (4t d’ESO), 1r classificat:
    Albert Marquès Triay (IES M. Àngels Cardona, Ciutadella)
    Nivell 2 (4t d’ESO), 10a classificada:
    Cèlia Verges Rodríguez (Col·legi La Salle, Alaior)
    Nivell 3 (1r de Batxillerat), 6a (...)

  • Blog Aula Casio

    Dins Enllaços
    10 de juny de 2010, per Daniel Ruiz

    Des del passat 27 de maig està disponible en xarxa un blog sobre matemàtiques ben interessant: el blog d’Aula Casio. Dirigit per Jordi Baldrich, té articles i seccions ben interessants per descobrir. Animau-vos a visitar-lo!

  • XIV Simpòsium de la SEIEM

    9 de juny de 2010, per SBM-XEIX

    Els propers 8, 9 i 10 de setembre de 2010 tindrà lloc a la Universitat de Lleida la catorzena trobada sobre investigació en educació matemàtica que duu a terme la SEIEM.
    Fins el 30 de juny es pot fer la inscripció reduïda (per socis federats) que és de 90 €. Trobareu tota la informació a la web oficial.

  • Lliurats els Premis Cangur 2010 de Mallorca i Eivissa

    6 de juny de 2010, per cangur

    El passat divendres 4 de juny a la Sala d’Actes de Son Lledó de la UIB es reuniren 34 premiats de les Proves Cangur 2010. Alumnes vinguts d’Inca, Sant Antoni de Portmany, Calvià, Palma, Eivissa, Pollença i Manacor, amb els seus familiars i professors varen assistir a l’acte de lliurament de premis de l’edició d’enguany, l’onzena.
    Primer prengué la paraula l’amfitriona, la doctora Montserrat Casas, que donà la benvinguda als assistents. A continuació parlaren Arnau Mir, cap de departament de Ciències (...)

Més pàgines...

0 | ... | 1145 | 1150 | 1155 | 1160 | 1165 | 1170 | 1175 | 1180 | 1185 | ... | 2250

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica