SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Signat el conveni entre l’ASFIB i la SBM-XEIX

    27 de març de 2009, per SBM-XEIX

    Aquesta tarda (27-03-2009), en el marc de la Fira de la Ciència de Maó, s’ha signat el conveni de col·laboració entre l’Associació de Físics de les Illes Balears i la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.
    Els presidents de cada una: per part de l’ASFIB, el senyor Pep Forteza Ferrer i per part de la SBM-XEIX, el senyor Josep Lluís Pol i Llompart.
    Hi érem presents: Isabel Mª Rodríguez Caldentey, Guillem Àngel Llabrés Munar, Josep Lluís Pol i Llompart, Mª Antònia Amer Fons, Maria Barceló Vidal, Pep (...)

  • Superat amb èxit el Cangur 2009

    26 de març de 2009, per cangur

    Ahir(25/03/2009) tingueren lloc a totes les illes les proves Cangur 2009 que registraren el màxim de participació en les seves 10 edicions.
    Gairebé quatre milenars i mig de participants ompliren les quatre seus de Menorca i Mallorca, i els centres d’Eivissa i Formentera per fer matemàtiques i gaudir de les activitats que l’organització havia planificat per aquesta data assenyalada.
    A Inca, després d’haver fet les Proves i haver gaudit del berenar, els sis-cent cinquanta assistents escoltaren el (...)

  • Primer dia de la Fira de la Ciència 2009

    26 de març de 2009, per SBM-XEIX

    Estàvem acabant els darrers "detallets" de l’estand, quan els primers mariners pujaven a bord. Ha estat un matí molt entretingut, sobretot, a causa se les múltiples visites dels nins de les diferents escoletes de Menorca.
    Després d’haver dinat només hem tengut la visita d’un parell (un parell mallorquí) de famílies i els membres dels altres estands, així que hem tengut relativa tranquil·litat.

  • Fira 2009: Qüestionari pel sorteig d’un ebook

    26 de març de 2009, per SBM-XEIX

    Aquí teniu un petit qüestionari per participar en el sorteig d’un magnífic ebook!

  • Els Comediants al CaixaForum Palma

    18 de març de 2009, per Maria del Mar Rigo

    Aquest cap de setmana i el que ve, els Comediants ens porten al CaixaForum l’obra L’Iu i els números (Num3r@lia), un espectacle per a nins i nins grans.
    Des del moment en què naixem, entram en el món dels nombres i aquests ens acompanyaran al llarg de la nostra vida i ens ajudaran a entendre el significat de tot el que ens envolta. Veniu a conèixer n’Iu, en Sudoku i en Dospierre que, amb la dansa, la música, les projeccions..., ens introduiran en el món màgic i simbòlic dels nombres.
    Horari:
    21 (...)

Més pàgines...

0 | ... | 1425 | 1430 | 1435 | 1440 | 1445 | 1450 | 1455 | 1460 | 1465 | ... | 2250

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica