SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Instruccions per als centres de Mallorca

    29 de gener de 2008, per cangur

    Instruccions per als centres i novetats sobre el funcionament de les Proves Cangur 2008 a la illa de Mallorca.

  • S’obri, novament, la borsa d’interins de matemàtiques

    Dins Notícies
    28 de gener de 2008, per Daniel Ruiz

    La Conselleria d’Educació i Cultura ha fet una Convocatòria d’aspirants a interinitat dels cossos de professors d’ensenyament secundari de les especialitats de biologia, geologia i matemàtiques. Podeu consultar-la a la web de la conselleria.
    El termini per entregar sol·licituds acaba dia 1 de febrer de 2008.

  • Seus Cangur 2008

    28 de gener de 2008, per cangur

    Una novetat de les proves Cangur d’enguany és que a l’illa de Mallorca les proves es centralitzaran a tres seus, a les ciutats de Palma, Inca i Manacor. A continuació veureu informació detallada de cada una de les seus.
    A les illes de Menorca, Eivissa i Formentera, la prova es farà a cada centre educatiu, com fins ara.
    Seu de Palma Palma Arena Adreça: C. Uruguai, s/n, Palma Més informació: mallorcaquality
    Mostra un mapa més gran
    Seu d’Inca Palau Municipal d’Esports d’Inca Adreça: C. Sabaters, (...)

  • Arrel cúbica: article 100.000 de la Viquipèdia

    Dins Enllaços
    27 de gener de 2008, per SBM-XEIX

    http://ca.wikipedia.org/wiki/Arrel_...
    Mirau quina coincidència: l’article 100.000 de la Viquipèdia en català és precisament el terme matemàtic arrel cúbica. Un article, per cert, ben complet i interessant.

  • Quantes barcelles deu mesurar tota la mar?

    Dins Notícies
    26 de gener de 2008, per Josep L. Pol i Llompart

    A l’edició d’avui (27-01-2008) del Diari de Balears hi trobareu un article a doble pàgina d’Antoni Mateu sobre les mesures tradicionals. Un article que dóna compte d’algunes de les mesures de volum com les barcelles o els almuds, de longitud com la cana, o de superfície com la quarterada, el quartó o el destre. Les imatges mostren algunes d’aquestes mesures i pesos, així com la barcella reial que es conserva a la sala de plens de l’Ajuntament de Sineu.
    Igualment interessant són les dues entrevistes (...)

Més pàgines...

0 | ... | 1695 | 1700 | 1705 | 1710 | 1715 | 1720 | 1725 | 1730 | 1735 | ... | 2245

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica