Aquí teniu la notícia de la roda de premsa de la III Festa de les Matemàtiques, apareguda en el Menorca Diario Insular, a l’edició de paper de dissabte dia 5 de maig de 2007.
-
Nota de premsa III Festa de les Matemàtiques6 de maig de 2007, per -
Premis de la IV Fotomàtica4 de maig de 2007, perAquestes són les fotografies premiades en la quarta edició de fotografia matemàtica, fotomàtica. L’exposició completa es podrà veure a Santanyí en el marc de la exposició-taller organitzada amb motiu del Dia escolar de les matemàtiques.
Els nom dels guanyadors són:
Paula Company Valiente 1rESO A (7 diferències)
IES Joan M. Thomàs
Albert Conde Freniche (cotxes fets amb nombres)
3r ESO IES Josep Font i Trias
Amanda Ferrer Garcia ( blanc i negre)
1rESO A IES (...) -
Ja tenim guanyador del MP43 de maig de 2007, perA la fi, ja tenim guanyador del reproductor MP4!
Avui, el sorteig del cupó de l’ONCE, dóna com a resultat les tres xifres del mig: 03/05/07 519
El nom del guanyador és: Salvador Cano Pericás
Aviat ens posarem en contacte amb ell per fer-li entrega del premi.
Enhorabona!
Per cert, és un nombre curiós. La seva descomposició en factors primers és:
i els seus divisors són:
, , (...) -
A = no A ?2 de maig de 2007, perEn una coneguda marca de begudes gasoses hi trobam aquesta curiosa, per dir alguna cosa, anotació. En principi, la meitat del rètol és utilitzat per a dir-nos que la beguda no té sucre. I de seguida la primera contradicció: quan diuen que no en té, realment vol dir que en té, però poc. I clar, com que el públic al qual va destinat està preocupat per aquestes coses, ens vol fer creure que aquest poc és poquíssim: menys d’una Caloria! Però clar, això també ho han de fer notar perquè no acaba de ser del (...)
-
Matemàtiques a Futurama i a Els Simpson2 de maig de 2007, perDues de les sèries de dibuixos animats més conegudes i seguides, estan plenes de matemàtiques.
0 | ... | 1870 | 1875 | 1880 | 1885 | 1890 | 1895 | 1900 | 1905 | 1910 | ... | 2250


