SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Convocatòria d’ajuts FECYT 2014

    8 de maig de 2014, per SBM-XEIX

    http://www.convocatoria.fecyt.es
    La Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia ha publicat la Convocatòria d’Ajuts per al foment de la Cultura Científica i de la Innovació 2014 de FECYT. http://www.convocatoria.fecyt.es
    El termini per presentar projectes expira el 12 de juny.

  • Crònica de la IV Trobada de Societats de Matemàtiques de parla catalana

    8 de maig de 2014, per SBM-XEIX

    El passat cap de setmana (3 i 4 de maig de 2014) tingué lloc a Mallorca (Ciutat i Lluc) la IV Trobada de Societats de Matemàtiques de parla catalana amb la participació de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), la Federació Catalana de Societats de Professors de Matemàtiques (feemcat), la Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana (SEMCV Al-Khwarizmi) i l’SBM-XEIX.
    El primer matí es va dedicar a fer una visita al castell de Bellver on François Arago estigué falsament empresonat (...)

  • Presentació del llibre SET FRACASOS

    6 de maig de 2014, per SBM-XEIX

    El dijous dia 15 de maig tindrà lloc a la llibreria Quars (c/ de les Parellades 12, Ciutat) la presentació del nou llibre de Llorenç Valverde: SET FRACASOS que han canviat el món. Del retavaixelles a la telefonia mòbil. Serà a les 19 hores.
    El llibre té, entre d’altres, un capítol dedicat a Babbage, en el que surt la disputa entre Newton i Leibniz (Babbage va ser un dels defensors de la notació de Leibniz contra la de Newton) i una pinzellada sobre el problema de la longitud. Una bona ocasió per (...)

  • Inscripció als Tallers de material manipulable

    6 de maig de 2014, per SBM-XEIX

    Ompliu el següent formulari per inscriure-vos als "Tallers de material manipulable" d’Educació Infantil i Primària del proper dissabte 31 de maig. El termini d’inscripció acaba dia 23 de maig (inclòs).

  • Tallers de material manipulable per a Educació Infantil i Primària

    6 de maig de 2014, per SBM-XEIX

    La Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX posa en marxa una sèrie de tallers per elaborar material manipulable per treballar les matemàtiques amb els vostres alumnes.
    Els primers tallers es faran el proper dissabte 31 de maig de les 10 a les 12h, a l’edifici de Sa Riera de la Universitat de les Illes Balears.
    En aquesta ocasió, a Educació Infantil es treballarà el bloc de lògica, a partir de material lògicament estructurat, i a Educació Primària es treballarà el bloc de Nombres i operacions amb (...)

Més pàgines...

0 | ... | 540 | 545 | 550 | 555 | 560 | 565 | 570 | 575 | 580 | ... | 2245

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica