El proper dimecres 12 de desembre, tindrà lloc a la sala d’actes del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya la conferència de Maria Antònia Canals titulada Com ens ho podem fer per millorar l’aprenentatge de les matemàtiques?
Aquesta conferència és una iniciativa del CREAmat (Centre de Recursos per ensenyar i apendre matemàtiques) que es podrà seguir en línia i en temps real a través de l’adreça web http://auditori.xtec.cat. Les persones que segueixin la conferència telemàticament podran (...)
-
Conferència de Maria Antònia CanalsDins Agenda de l’SBM-XEIX26 de novembre de 2007, per -
500 articles!Dins Activitats SBM-XEIX> xeix.org25 de novembre de 2007, perAquest que ara llegiu, és l’article 500 de la nostra web. Això vol dir que en dos anys i escaig de vida de la Societat, s’han elaborat mig milenar d’escrits relacionats amb les matemàtiques a qualsevol nivell.
Aquesta petita però valuosa fita, talment un bitllet de 500 xeixos, s’ha aconseguit no només per la feina d’un equip de redactors i redactores, sinó també gràcies a l’ajut de molta gent que ens fa saber notícies relacionades amb les matemàtiques.
I què diu el Penguin book "Curious and interesting (...) -
L’herència de Pitàgores a la fundació ACA24 de novembre de 2007, perDivendres passat (23-11-2007) tingué lloc a Búger, a la seu de la fundació ACA, una vetlada que combinà la música i les matemàtiques. L’activitat, que també organitzava la nostra Societat, s’emmarca dins del cicle Art i Ciència que ha dut a terme la direcció general d’R+D+I de la Conselleria d’Economia, Hisenda i Innovació del Govern de les Illes Balears en ocasió de l’any espanyol de la ciència.
La primera intervenció fou a càrrec del Dr. Gràcia, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Xavier (...) -
La ciutat matemàticaDins Notícies23 de novembre de 2007, perDilluns passat (19-11-2007) aparegué a el País una ressenya sobre les activitats que la setmana de la ciència està promocionant arreu de l’estat espanyol. En concret, el reportatge destaca els dos itineraris matemàtics que es duen a terme a la ciutat de València. Podeu consultar l’article d’Ignacio Zafra en línia o bé consultant el pdf adjunt.
-
Curs a distància: Les matemàtiques a la geologia balear22 de novembre de 2007, perDe dia 22 de novembre de 2007 a dia 16 de desembre de 2007 s’obre el període d’inscripció al curs a distància "Les matemàtiques a la geologia balear", reconegut amb 2 crèdits de formació, elaborat pel professor Gabriel Nicolau. Adjunta podeu veure la convocatòria.
Per inscriure-vos heu d’anar al WEIB. Aquí podreu trobar també la informació d’altres cursos corresponents al 2n trimestre de les activitats de formació a (...)
0 | ... | 1755 | 1760 | 1765 | 1770 | 1775 | 1780 | 1785 | 1790 | 1795 | ... | 2245


