SBM-XEIX
SBM-XEIX
Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX
  • Curs: Scratch per a formadors

    28 d’abril de 2014, per SBM-XEIX

    Divendres i dissabte dies 9 i 10 de maig, tendrà lloc a l’edifici Anselm Turmeda una introducció al llenguatge Scratch i a les seves possibilitats didàctiques. Aquest curs s’organitza des de la UIB i està adreçat a professorat de Secundària i Batxillerat.
    El termini d’inscripció és fins al 5 de maig. La formació de 8 hores està reconeguda lògicament per la Conselleria d’Educació.
    Teniu la convocatòria al pdf adjunt o a: (...)

  • Jin Akiyama: mate-màgic japonès

    Dins Notícies
    28 d’abril de 2014, per SBM-XEIX

    El diari el País d’avui (28-04-2014) porta l’entrevista d’Alicia Rivera al matemàtic de Tokyo de 67 que ja porta algunes dècades fent divulgació de les matemàtiques. Tot un personatge que ha fet estada a Madrid per donar una sèrie de conferències.
    Podeu llegir l’article a:
    http://sociedad.elpais.com/sociedad/2014/04/27/actualidad/1398624205_316397.html

  • Lego i matemàtiques

    28 d’abril de 2014, per SBM-XEIX

    Aquí teniu un article (en anglès) que explora algunes de les possibilitats didàctiques de les peces de Lego en matemàtiques. Algunes, lògicament, recorden molt la feina amb els reglets de Maria Antònia Canals.
    Podeu consultar-lo a: http://www.scholastic.com/teachers/top-teaching/2013/12/using-lego-build-math-concepts

  • Crònica de les Proves Cangur 2014 al Palma Arena

    27 d’abril de 2014, per cangur

    El passat 20 de març de 2014 tengueren lloc al Palma Arena les Proves Cangur, en la seva 15 edició a les Illes Balears. En aquesta ocasió participaren prop de 2400 alumnes de diferents centres de Palma, Esporles, Sóller, Calvià, Andratx i Llucmajor.
    Prop de les 8:00 s’obriren les portes del Palma Arena, per donar cabuda a tots els participants. Les nostres companyes Ana Belén i Mercè esperaven a l’entrada amb moltes ganes.
    I poc a poc començaren a entrar els centres. Als alumnes se’ls repartia un (...)

  • Trobada de Societats a Mallorca

    25 d’abril de 2014, per SBM-XEIX

    Els propers 3 i 4 de maig, tendrà lloc a Mallorca la IV Trobada de Societats de Matemàtiques de parla catalana (les edicions anteriors foren Mallorca, Benicàssim i Tarragona).
    Aquestes trobades periòdiques cerquen reforçar els llaços entre societats germanes tant a nivell geogràfic com cultural.
    Com ja sabeu, ja fa anys que l’SBM-XEIX i l’SEMCV Al-Khwarizmi participen en la jornada conjunta que es realitza cada any a finals de setembre en la seu de l’Institut d’Estudis Catalans de Barcelona. Així (...)

Més pàgines...

0 | ... | 550 | 555 | 560 | 565 | 570 | 575 | 580 | 585 | 590 | ... | 2250

Subscripció a la llista de correus AMICS de l'SBM-XEIX

Traducció automàtica